Alle bestillinger leveres via 'Bring/Posten' og sendes som standard "Pakke i Postkassen", hvis ikke annet er spesifisert. Estimert leveringstid er 1-4 dager. Hvis pakken ikke får plass i din postkasse, sendes den til nærmeste utleveringssted for henting. Du vil motta et sporingsnummer og bestillingen din kan spores på Posten sine nettsider eller i posten appen.
BESTILLINGER & BEHANDLING
Bestillinger plassert man-fre før kl: 18.00 begynner behandling den dagen (unntak helligdager) og sendes samme dag.
Bestillinger plassert etter kl: 18.00 begynner behandlingen neste virkedag.
Bestillinger plassert på en fredag etter kl: 18.00 begynner behandlingen neste virkedag (mandag).
.
NORGE |
Pris |
Estimert Levering: |
Pakke i Postkassen |
35NOK |
1-4 dager |
FRI FRAKT OVER 300NOK |
GRATIS |
1-4 dager |
|
|
|
|
|
|
SKANDINAVIA |
|
Estimated Delivery: |
Standard Shipping |
$9.00
|
1-4 business days |
DHL Express |
$13.69
|
1-2 business days |
Free shipping on orders over $90.00 |
FREE |
1-4 business days |
|
|
|
INTERNATIONAL |
|
Estimated Delivery:
|
Standard Shipping |
$16.57 |
3-12 business days |
DHL Express |
$23.98 |
1-2 business days |
Free shipping on orders over $90.00
|
FREE |
3-12 business days
|
* Vær oppmerksom på at tidene kan variere på grunn av store mengder bestillinger og på grunn av COVID-19.
LES HELE VÅR FRAKT & RETUR POLICY HER.
___________________________________________
RETURER
Vi har en 14-dagers angrerett, noe som betyr at du har 14 dager fra dagen du mottar varen til å be oss om en retur. Fraktavgiften til en ordre refunderes ikke. Av helse- og hygienegrunner aksepteres aldri produkter som har vært åpen og/eller brukte produkter/vipper for retur. For å være kvalifisert for retur må varen din være i samme stand som du mottok den, forseglet eller ubrukt, og i originalemballasjen. Du må også vise til kvittering eller kjøpsbevis.
For å starte en retur kan du kontakte oss på kontakt@livibeauty.no.
SKADER, ORDREFEIL OG SPØRSMÅL
Kontroller bestillingen din ved mottakelse og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du har mottatt feil vare, slik at vi kan evaluere problemet. Husk å legg til ordrenummer, et bilde av følgeseddel, samt den ødelagte/defekte varen, og send dette som vedlegg for raskere respons.
UNNTAK VED RETUR
Visse typer varer kan ikke returneres av hygieniske årsaker, blant annet LIVI LASHES. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller bekymringer angående ditt spesifikke produkt. Om du tidligere har reagert på kosmetikk, så anbefaler vi at du nøye leser gjennom ingredienslisten til produktet du vurderer å kjøpe. Har du allerede kjøpt produktet; gjør en hjemmetest på et lite hudområde først, før du tar produktet i bruk. Selv veldokumenterte ingredienser kan skape reaksjoner hos enkeltpersoner.
Dessverre kan vi ikke akseptere retur av varer på salg. Disse byttes ikke!