Vi sender alle våre leveranser via 'Bring / Posten' og sendes som standard "Pakke i Postkassen", hvis ikke annet er spesifisert. Estimert leveringstid er 1-4 dager. Hvis pakken ikke får plass i din postkasse, sendes den til nærmeste utleveringssted for henting. Du vil motta et sporingsnummer og bestillingen din kan spores på Posten sine nettsider eller i posten appen.
Alle våre internasjonale forsendelser leveres via DHL EXPRESS og prisene er basert på din leveringsadresse. DHL EXPRESS leverer vanligvis din pakke innen 1-2 virkedager (*dette kan variere i forhold til hvor du bor og/eller pga covid-19). Hvis du har noen spørsmål ang din pakke ta kontakt med DHL. Pakken din spores på DHL sine nettsider.
SCANDINAVIA |
Price |
Estimated Delivery: |
Standard Shipping |
$9.00
|
1-4 business days |
DHL Express |
$13.69 |
1-2 business days |
Free shipping on orders over $90.00
|
FREE |
1-4 business days |
|
|
|
EUROPE |
|
Estimated Delivery: |
Standard Shipping |
$11.42
|
2-8 business days |
DHL Express |
$17.12
|
1-2 business days |
Free shipping on orders over $90.00 |
FREE |
2-8 business days |
|
|
|
INTERNATIONAL |
|
Estimated Delivery:
|
Standard Shipping |
$16.57 |
3-12 business days |
DHL Express |
$23.98 |
1-2 business days |
Free shipping on orders over $90.00
|
FREE |
3-12 business days |
ESTIMATED DELIVERY TIME NORWEGIAN POSTAL SERVICE:
SCANDINAVIA: 1–3 days depending on location
EUROPE: 2–10 days depending on location
USA: 3–10 days depending on location
REST OF THE WORLD: 3–12 days depending on location
We cannot be liable for any customs charges incurred once the parcel reaches your country. Any customs charges must be paid by the recipient of the parcel. LIVI BEAUTY has no control over these charges as customs policies change frequently. If you have any customs related questions you are advised to contact your local customs office.
BESTILLINGER & BEHANDLING
Bestillinger plassert mandag-fredag før kl: 18.00 begynner behandlingen den dagen (unntatt ved helligdager) og sendes dagen etter. Bestillinger plassert etter kl: 18.00 begynner behandlingen neste virkedag. Bestillinger plassert på en fredag etter kl: 18.00 begynner behandlingen neste virkedag (mandag).
* Vær oppmerksom på at tidene kan variere på grunn av store mengder bestillinger og på grunn av COVID-19.
KUNDENS ANSVAR FOR RIKTIG ADRESSE OG FOR Å HENTE PAKKEN
Det er kundens eget ansvar å skrive inn riktig adresse. Kunden må sjekke om adressen er riktig ved kassen og ved betaling. Det er dessverre ikke mulig å endre adressen etter at bestillingen er lagt inn. Vær oppmerksom på at LIVI BEAUTY By Høvik ikke kan tilbakekalle pakker som allerede er sendt ut dersom kunden har oppgitt feil adress, dette er opp til kunden, ikke LIVI BEAUTY, og kunden må da ta kontakt med Bring/Posten for å spore pakken.
Eventuelle forsinkelser i leveringstiden kan forekomme og vil være utenfor vår kontroll, men vi kan alltid hjelpe deg med å finne/spore bestillingen din ved at du sender oss en e-post på: kontakt@livibeauty.no.
Kunden er ansvarlig for å motta pakken ved levering. Dette betyr at kunden er ansvarlig for å hente pakken i postkassen, eller hente den fra leveringsstedet før den sendes tilbake til oss. Vi kan ikke ta ansvar hvis du har oppgitt feil adresse eller du ikke har hentet ut pakken. Vi vil da vente på mulig retur før vi sender ut pakken ut igjen. Kunden må da betale frakten for en ny forsendelse.
RETURER
Vi har en 14-dagers angrerett, noe som betyr at du har 14 dager fra dagen du mottar varen til å be oss om en retur. Fraktavgiften til en ordre refunderes ikke. Av helse- og hygienegrunner aksepteres aldri åpnede og/eller brukte sminkeprodukter og vipper for retur. For å være kvalifisert for retur må varen din være i samme stand som du mottok den, forseglet eller ubrukt, og i originalemballasjen. Du må også vise til kvittering eller kjøpsbevis.
For å starte en retur kan du kontakte oss på kontakt@livibeauty.no. Hvis returen din godtas, sender vi deg en returetikett, samt instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer sendt tilbake til oss uten å først be om retur, godtas ikke.
* Ved retur står du ansvarlig for varen, og det er derfor svært viktig at varen returneres i uskadet originalemballasje, og at alle eventuelle lapper og bruksanvisninger også sendes med. Bruk gjerne originalemballasjen som ytre emballasje. Pakk returen godt, og send pakken sporbart. Hvis du velger å returnere eller angre ditt kjøp er du selv ansvarlig for fraktkostnad.
Tilbakebetaling for mottatt og godkjent retur skjer innen 30 dager.
* Av hygieniske årsaker kan ikke LIVI LASHES returneres, men dersom du mottar en skadet vare, erstatter vi den innen 14 dager etter kjøpsdatoen.
Du kan alltid kontakte oss for ethvert returspørsmål på kontakt@livibeauty.no
SKADER, ORDREFEIL OG SPØRSMÅL
Kontroller bestillingen din ved mottakelse og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du har mottatt feil vare, slik at vi kan evaluere problemet. Husk å legge til ordrenummeret, et bilde av følgeseddel, samt den ødelagte/defekte varen, og send dette som vedlegg for raskere respons.
UNNTAK VED RETUR
Visse typer varer kan ikke returneres av hygieniske årsaker, blant annet LIVI LASHES. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller bekymringer angående ditt spesifikke produkt. Om du tidligere har reagert på kosmetikk, så anbefaler vi at du nøye leser gjennom ingredienslisten til produktet du vurderer å kjøpe. Har du allerede kjøpt produktet; gjør en hjemmetest på et lite hudområde først, før du tar produktet i bruk. Selv veldokumenterte ingredienser kan skape reaksjoner hos enkeltpersoner.
Dessverre kan vi ikke akseptere retur av varer på salg. Disse byttes ikke!
TILBAKEBETALING
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert din retur, og gi beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis den blir godkjent, får du automatisk tilbakebetalt pengene innen 30 dager. Husk at det kan ta litt tid for banken eller kredittkortselskapet å behandle og legge ut refusjonen.